#63 Jan fra dokumentaren Spillet om børnene på TV2 har endelig fået samvær med sine børn

Da dokumentaren Spillet om børnene blev sendt på TV2, var Jan en af forældrene, der havde mistet kontakten til sine børn, fordi mor havde taget dem på krisecenter. Hør, hvordan det går i dag.

Måske husker du Jan fra TV2-udsendelsen Spillet om børnene? Den blev sendt i 2025, og dengang havde han ikke kontakt til sine børn.

Siden da har hans sag taget en overraskende drejning. Det skyldes dog ikke, at han og børnene har fået hjælp i Familieretshuset. Tværtimod.

Du kan lytte til afsnit #63 af podcasten Uden min datter i din podcastafspiller. Eller du kan finde links her på udenmindatter.dk

Næste
Næste

DR udgiver podcast om børnene der blev bortført i Gråsten